Daily Archives: måndag, juni 18, 2012

En summering av dagen…

 

…ser ut så här:

  • äldsta fröken med sambo väl framme i St Ives
  • Husse väl hemma efter Tyskland tur och retur på ett par timmar
  • maten smakade väl även i repris
  • borde väl inte hagla i juni…

…men vad bryr sig väl denna svenska sommar om det?

Nada!

Så jag borde väl lägga mig.

Sov gott!

Jag menar sov väl ;-)

Categories: Uncategorized | 10 kommentarer

Semesterfunderingar 4

Lands end eller Smygehuk?

Borde väl gå på ett ut…

Eller?

Detta bildspel kräver JavaScript.

Categories: Uncategorized | 24 kommentarer

Surt sa mamman…

 

…om doften på sonens rum!

Categories: Uncategorized | 16 kommentarer

St Ives…

(googlad bild)

…och Cornwall ska få besök av äldsta fröken med sambo under en veckas tid.

De åker tidigt, tidigt i dag och därför har Husse fått hedersuppdraget att köra dem till Kastrup. Visst går det tåg men Husse erbjöd sig alldeles frivilligt. Han tänker nämligen bege sig söderut till Tyskland för en liten inköpsresa. Bordershop och Burg är målet.

Högt på hans önskelistan står veteöl!

Totalt obegripligt men så är det…

Själv stannar jag hemma och ser till att hundarna kommer ut. Det gör mig inte ett dugg för så roligt är det inte att sitta i bilen.

Men till England hade jag gärna åkt!

God natt och god morgon.

Categories: Uncategorized | 34 kommentarer

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 38 andra följare