Dagsarkiv: lördag, juni 16, 2012

När Husse tar initiativ…

 

…till shopping så gäller det att hänga på!

Annars skulle han förmodligen inte komma hem med något eller så skulle han komma hem med det icke helt optimala.

Inte så att han på något vis har dålig smak, nej, nej,  men ibland behövs det en puff i rätt riktning så att han kommer till skott. En skjorta och två T-shirts blev det i dag men det var helt och hållet min förtjänst.

Även när det gällde tunikan hade jag ett finger med i spelet!

Lite städrocksstuk över den men den är hur fin som helst på. Ska bara införskaffa leggings i passande färg…

Halva priset på MQ är helt i min smak!

Kategorier: Uncategorized | 24 kommentarer

Semesterfunderingar 2

 

”Efter regn kommer solsken” men hur lång tid tar det?

Kategorier: Uncategorized | 24 kommentarer

Sex veckor…

… höll vi ut!

På den femte dök ett passande erbjudande upp i brevlådan.

”Läs tidningen fredag till söndag under tre månader för bara 99 kronor.”

Det blev affär på studs så igår låg det återigen en morgontidning i brevlådan.

Nu får vi se hur länge vi behåller den. Min mamma som flitigt löser fredagskrysset och gillar att utbyta tankar om det blev i alla fall synnerligen belåten!

Det jag har saknat är inte nyheterna utan mer lokala notiser som ”födslar och dödslar”, väderprognos och att se äldsta frökens namn!

Ha en fin lördag♥

Kategorier: Uncategorized | 30 kommentarer

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare