Dagsarkiv: fredag, juni 15, 2012

Okej…

…det känns ju hur tryggt och bra som helst för en mamma…

”Ikväll drar vi till vårt engelska grannhotell för att supporta Sverige!!”

Kategorier: Uncategorized | 10 kommentarer

Semesterfunderingar 1

 

Varför smakar en hel jordnöt godare än en halv?

Kategorier: Uncategorized | 20 kommentarer

Äntligen semester!

 

Äntligen har jag kommit hem!

Höll på att få spader tidigare på jobbet när precis allt var klart och bara sitta av tiden passar absolut inte mig.

Så när det kändes tillräckligt legitimt rasslade vi iväg några stycken. Tackade för oss och önskade hurtfriskt resten av kollegorna trevlig sommar!

Nu är jag inte det minsta lilla uttråkad längre för sommarlov är verkligen min bästa gren. Den 13 augusti har jag ordet om att infinna mig igen.

Just nu känns det väldigt avlägset…

Kategorier: Uncategorized | 9 kommentarer

Är jag uttråkad…

 

..eller är jag uttråkad?

Ja, det är jag!

Kategorier: Uncategorized | 11 kommentarer

Sista natten med gänget!

Eller sista dagen men kollegorna!

Det gäller att skilja på äpplen och päron…

Hur som helst så ser jag fram emot en lugn och inte allt för krävande dag. Jag har fått undan allt så det svåraste blir nog att få dagen att gå. Det hör knappast till vanligheterna när det gäller mitt jobb. Men visst kan det vara skönt med en sådan dag också.

Husse som börjar sin semester på måndag tänkte försöka komma ifrån vid lunchtid. Vore verkligen perfekt om jag kunde göra det också. Vi får väl se.

Förr Husses del väntar fyra veckors semester medan jag själv börjar först den 13 augusti!

Bara så gott!

För övrigt snoozade jag i drygt en timme, drömde mycket märkligt men kon upp till slut. Borde med andra ord öka tempot nu…

Ha en fin fredag!

Kategorier: Uncategorized | 24 kommentarer

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare