Daily Archives: fredag, juni 8, 2012

En summering av dagen…

 

…ser ut så här:

  • ok på jobbet
  • köpte baddräkter
  • några andra småärenden
  • lax till middag
  • bokningsbestyr
  • och så blev klockan mycket…

…vilket innebär god natt från mig!

Sov sött!

Categories: Uncategorized | 10 kommentarer

Nu har jag gjort mitt…

 

…och någon annan får sköta resten!

Det är bara att sätta fart…

Detta bildspel kräver JavaScript.

Categories: Uncategorized | 19 kommentarer

Alla goda ting är tre…

…och passande nog återstår det tre skoldagar!

Att arbetsdagarna är några fler bryr vi oss inte om. Det är liksom en annan sak. Ett annat arbete.

Inte roligare men annorlunda. Ingen kräver ens uppmärksamhet hela tiden vilket annars är det vanliga. Kan vara ganska så befriande lite då och då!

Just nu går jag i alla fall i restankar. Funderar på när och hur jag ska åka. Vilket som blir smidigast men också billigast. Kombinationen är inte helt optimal! Tänk så mycket enklare det vore om jag kunde åka från Kastrup eller Sturup. Göteborg och Stockholm i all ära men resan blir så mycket längre.

Hur som helst så blev det den här modellen som får hänga med. Tyckte min favorit blev för dyr och fegade ut. Gratis frakt och retur dessutom på dem vilket kan löna sig i längden. Märket är Havaianas och de ska vara så bra.

Hoppas det stämmer…

Ha en fin fredag!

Categories: Uncategorized | 32 kommentarer

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare