Daily Archives: måndag, juni 4, 2012

En summering av dagen…

 

…ser ut så här:

  • måndag igen och ganska ok
  • bra dag på jobbet
  • några postärenden
  • lång långrunda
  • bakade ”Märtas”
  • en del hemarbete…

…och vart tog kvällen vägen?

Sov sött och dröm gott!

Categories: Uncategorized | 4 kommentarer

Var är det för fel…

 

…på att gå i från strandkanten?

Vet vilken utflykt jag inte ska på…

 

Categories: Uncategorized | 20 kommentarer

Knyta ihop säcken…

 

…kan vara bra att göra lite då och då.

Så att allt faller på plats liksom…

…för jag vill verkligen inte att någon ska vakna mitt i natten och undra över hur det gick med pengarna som drogs två gånger från vårt konto. Hårddisken ni vet!

Hur som helst så är pengarna tillbaka och en ny är beställd och betald. Ankom till vårt hem i dag 13.43. Hur smidigt som helst om man bortser från den lilla detaljen att vi inte var hemma. Var den är nu vet vi inte men Husse skulle försöka avtala om ny tid. Leveransen utgick nämligen från Arlanda och det vore ju osmidigt om hårddisken hamnade där igen.

I min fina lilla blåblommiga vattenkanna som numera bara är smutsvit hamnade i dag en liten blomma. Visst är det en Verbena som alla med gröna fingrar konstaterade snabbt och smidigt.

Att jag fick konsultera kvittot talar vi tyst om…

Detta bildspel kräver JavaScript.

 

Categories: Uncategorized | 16 kommentarer

Sex står för mycket!

Just nu betyder det för mig att det är sex skoldagar kvar.

Att klockan ringde 06.00 och att jag har sex lektioner idag.

Ha en fin måndag!

Categories: Uncategorized | 26 kommentarer

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 38 andra följare