Daily Archives: torsdag, maj 17, 2012

En summering av dagen…

 

…ser ut så här:

  • liten sovmorgon
  • lugn dag hemma
  • skön långrunda med hundarna
  • fredags- och söndagskänsla i ett…

…så det blir ett förvirrat god natt!

Sov gott!

Categories: Uncategorized | 20 kommentarer

Hemklickat…

 

…från Footway som är en ny bekantskap för mig.

Jag hade en snarlik modell förra året och stortrivdes i dem men tyvärr gick den ena skon sönder.

Nu hamnade jag hos detta företag av en slump och hittade ”min sko” för bara 179 kronor! Fraktfritt dessutom och gratis returfrakt. Sådant gillas så det blev affär.

Fungerar det nu planenligt så är sommarens skobehov täckt!

Categories: Uncategorized | 32 kommentarer

Jag vaknade…

 

…några minuter före sju av att telefonen ringde.

När någon ringer tidigt eller sent tänker jag direkt att det har hänt något och då pratar vi inte goda nyheter.

Tack och lov var det från Husses jobb där något inte fungerade som det skulle. Men jag lyckades ändå få en smällande huvudvärk. Så jag somnade om, sov några timmar till och vaknade utan huvudvärk.

Äldsta fröken är kvar men ska åka om någon timme. Husse och yngsta fröken ska fika hos svärmor men jag stannar hemma. Vill bara koppla av och göra absolut ingenting…

Nylagat te blir en bra början!

Ha en fin torsdag!

Categories: Uncategorized | 22 kommentarer

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 38 andra följare