Daily Archives: onsdag, maj 16, 2012

En summering av dagen…

 

…ser ut så här:

  • orkar bara säga god natt…

…och sov sött!

Categories: Uncategorized | 8 kommentarer

Mötet då?

 

I klartext mycket låsta positioner.

Jag fick i alla fall klargjort en sak som var mycket viktig för mig vilket uppskattades. Annars tuggades samma sak, om och om igen…

…och vi kom ingen vart.

Nytt möte om några veckor och förmodligen nytt tugg…

…men snart berör det inte mig längre.

Just nu är jag bara sjukt trött för att citera en yngre generation!

 

Categories: Uncategorized | 24 kommentarer

Nu kör vi…

 

…så det ryker!

Rakar rör…

Categories: Uncategorized | 14 kommentarer

En förmiddag…

…i idrottandets tecken får inleda min onsdag.

Därefter hade jag tänkt sluta för dagen men ett extrainsatt möte satte P för det.

Ur askan i elden…

…och efter gårdagen förvånar ingenting mig.

Funderar över hur långt vissa människor är beredda att gå…

…men inser också att det finns mycket klokhet i vår värld. Ibland är det bara så synd att de kloka inte alltid höjer sina röster utan att andra ropar högre.

Som vanligt ett svamligt inlägg utan klartext så för bringa någon reda i detta konstaterar jag att det ska bli förbaskat skönt när mötet är över! Inser också att det ösregnar alldeles fel dag…

Ha en fin onsdag!

Categories: Uncategorized | 31 kommentarer

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 38 andra följare