Daily Archives: torsdag, maj 3, 2012

En summering av dagen…

 

…ser ut så här:

  • bra dag på jobbet
  • några ärenden på hemvägen
  • bakade bloggkakor
  • oplanerad kvällsaktivitet…

…och så var torsdagen nästan slut. Fredag i morgon vilket känns så gott!

Sov sött!

Categories: Uncategorized | 6 kommentarer

Tja…

 

…inte så tokig om ni frågar mig!

Själv frågade jag ingen. Lugnast så!

Categories: Uncategorized | 22 kommentarer

Andra dagen utan morgontidning…

 

…avlöpte på precis samma sätt som den första.

Vi befinner oss alltså på ruta 1.

Men det är betydligt billigare…

Categories: Uncategorized | 22 kommentarer

Kan inte låta bli…

…att återkomma till det här med arbetskamrater.

Hur viktigt det är vem man har runt omkring sig.

Det finns människor som väljer att i huvudsak fokusera på problem och svårigheter medan andra är medvetna om svårigheterna men samtidigt ser möjligheterna.

I ett par år var jag omgiven av den förra sorten och först nu inser jag fullt ut hur mycket det påverkade arbetssituationen. Mig som person och mitt humör…

…och hur tärande det var.

Men så räcker det med att en person ersätts av en annan och läget blir helt förändrat!

Man kan skratta tillsammans, bolla idéer, prata om allt och inget samtidigt som det mesta blir lättare. Stämningen en annan…

Bara en tanke när ett läsår snart är slut.

Ha en fin torsdag!

Categories: Uncategorized | 37 kommentarer

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 38 andra följare