Daily Archives: lördag, april 28, 2012

Biljetten är bokad…

 

…och den 21 maj åker yngsta fröken till sin nya destination.

Det innebär att jag har tre veckor på mig att förbereda mig mentalt…

Tror jag börjar först i morgon!

Categories: Uncategorized | 32 kommentarer

Måste erkänna…

 

…att jag blev väldigt sugen på en ny soffa!

Äldsta fröken med sambo fick en trevlig leverans igår…

…men vi får väl stå ut med vår fuling till hörnsoffa.

En soffa som jag egentligen aldrig gillat…

Categories: Uncategorized | 20 kommentarer

Sovmorgon…

 

…blev min lott i dag.

Strax efter tio vaknade jag av att det regnande. Hörde att Husse stökade i köket och insåg att det var läge att gå upp. Men sitter fortfarande i ”jamasen” och har inte kommit längre än till första koppen te.

Har inga planer för dagen alls. Yngsta fröken försökte locka med mig till stan men jag avstod helt frivilligt. Tänker bara ta det lugnt på hemmaplan. Kanske sätta upp en tavla eller några foton. Läsa lite…

…om jag inte kommer på sämre tankar vill säga!

Ha en fin lördag!

Categories: Uncategorized | 16 kommentarer

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 38 andra följare