Dagsarkiv: måndag, april 23, 2012

En summering av dagen…

 

…ser ut så här:

  • lagom hes och kraxig
  • bra dag på jobbet
  • effektiv som attan
  • allt väl i Köpenhamn
  • skön långpromenad
  • en del hemarbete…

…och jag kraxar god natt!

Sov sött!

Kategorier: Uncategorized | 10 kommentarer

Äntligen kändes det som vår!

 

Detta bildspel kräver JavaScript.

Trots en hes och kliig hals blev det långrunda med hundarna. För vad brydde sig väl Herr Hund och Miss E om att matte kände sig lite krasslig när så spännande dofter lockade.

En timme var vi ute och för första gången denna vår så kändes det lite varmt.

Solen värmde skönt på svarta leggings och vindarna var milda…

Men så nöjde det sig inte med att klia i halsen utan började även i ögonen. Ett säkert tecken på att pollensäsongen är här och en vink om vad som väntar. Av någon märklig och onödig anledning så har min pollenallergi ökat i takt med att myggallergin minskat.

Tydligen ska summan av lasterna vara konstant…

Kategorier: Uncategorized | 24 kommentarer

Helt ok…

 

…men inte jättebra.

Inte alls lika fångande som hennes två första böcker. Men visst, lättläst spänning och underhållande för stunden. Precis vad man behöver lite då och då…

Bäst var slutet för där kom det en liten knorr!

En knorr som öppninade för en fortsättning eller så får det helt enkelt vara ett delvis öppet slut. Skulle det komma en fortsättning så skulle jag välja att läsa den för på något sätt vill jag veta.

Sådan är jag!

Jag ger den tre av fem hundben ;-)

Kategorier: Uncategorized | 24 kommentarer

Hes som en korp…

 

…och hade jag inte haft alla möten inbokade så hade jag stannat hemma!

Fast egentligen borde jag stanna hemma just därför…

…men vill ha dem avklarade. Så svårt att få till tiderna nämligen.

Så jag kraxar vidare…

Ha en fin måndag!

Kategorier: Uncategorized | 36 kommentarer

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare