Daily Archives: måndag, april 2, 2012

En summering av dagen…

…ser ut så här:

  • tidig uppvaktning
  • slit och släp hela dagen
  • trevligt kalas
  • men tröttare än trött…

…så god natt från mig!

Sov sött!

Förresten så satsar jag på en lååång sovmorgon!

Categories: Uncategorized | 15 kommentarer

Fick besked på…

 

…mammografiundersökningen som jag gjorde för en vecka sedan.

Tack och lov var allt bra.

Men en veckas väntan kändes som en evighet för jag har en förmåga att befara det värsta i vissa lägen.

Men…

‘…jag skulle aldrig utebli från en undersökning utan är väldigt tacksam för att bli kallad. Man har aldrig några garantier men dit går jag.

Då har jag gjort vad jag kunnat.

 

Categories: Uncategorized | 39 kommentarer

Renoveringsbloggen rapporterar…

 

Detta bildspel kräver JavaScript.

…att Husse muttrar irriterat från arbetsrummet där golvläggningsarbete pågår.

Att han inte trallar muntert beror på att rummet är 5 cm för brett vilket ställer till det med skarvarna. Men han hinner i alla fall inte bekymra sig över att han blivit ett år äldre. Finns många fördelar med att inte slå dank ;-)

Yngsta fröken har anlänt till Göteborg och ska nu förflytta sig från punkt A till punkt B. Klarade hon av att orientera sig i Egypten så tänker jag inte oroa mig för mycket över detta.

Fick förresten precis ett sms. Hon tog taxi och det kostade 159 kr! Inget vänskapspris det där inte…

Categories: Uncategorized | 21 kommentarer

Min tumme…

…håller jag idag för yngsta fröken som är på väg till Göteborg på anställningsintervju.

Som klippt och skuren för jobbet, besitter allt som behövs och mer därtill. Fast konkurrensen är så klart tuff. Men som sagt, min tumme den håller jag hårdare än hårt!

Du är bäst!

Samtidigt så hurrar jag trefaldigt för Husse som passar på att fylla år i dag. En födelsedag som firas med golvläggning och lite annat mys ;-)

Ha en fin måndag!

Categories: Uncategorized | 34 kommentarer

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 38 andra följare