Dagsarkiv: tisdag, mars 6, 2012

En summering av dagen…

 

…ser ut så här:

  • sov riktigt gott i natt
  • bra dag på jobbet
  • fast märklig föreställning
  • två bra möten
  • blåsig och kall hundpromenad
  • rättade nationella prov…

…och anser mig nu vara klar. Så långt jag kan komma vill säga. En kollega får läsa det som jag är lite osäker på. Viktigt det blir rätt…

God natt från mig!

Kategorier: Uncategorized | 6 kommentarer

Säg så här…

…att om man hade en förförståelse så var dagens dansföreställning inte helt fel. Men om man inte kände till något så framstod den nog som en totalt obegriplig historia.

Skådespelarna och dansarna var förvisso väldigt bra men det hjälpte liksom inte.

För några blev den ändå bara ett stort frågetecken!

Kategorier: Uncategorized | 31 kommentarer

Att jag lyckades förtränga…

Nyårsafton 2011

…ett helt teaterbesök övergår mitt förstånd!

Visst minns jag att vi pratade om bussar, tider och så men uppenbarligen glömde jag att skriva in det i kalendern. Tack och lov så har man hjälpsamma kollegor som har koll på läget och dessutom för noggranna minnesanteckningar.

Nu är det på intet vis någon ko på isen. Tvärtom. Den planering som jag gjorde i söndags var visserligen helt ogjort arbete men det lönar sig inte att gråta över spilld mjölk. I stället hoppas jag på en trevlig föreställning och ser verkligen fram emot att bara sitta som åskådare i dag.

Så mer teater åt folket!

Trevlig tisdag!

Kategorier: Uncategorized | 26 kommentarer

Create a free website or blog at WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 37 andra följare