Kanske lite förutsägbart…

…men passar man på att fylla år i samma vecka som bokrean startar kan man råka ut för påfyllning i hyllan.

Själv lånar jag mest böcker men blir ändå alltid lika glad för att få just en bok.  Hoppas bara att vi valt bra för bytesrätten är det nog så där med…

Födelsedagsmiddag hos svärmor är alltså det som gäller för i kväll. Kanske passar jag på att halvsnegla lite på Melodifestivalen eller så vår det vänta tills vi är hemma. Vi får se.

Hur som helst så måste jag ha något att reta upp mig över i morgon.

Förutom då att lovet snart är slut…

Categories: Uncategorized | 29 kommentarer

Post navigation

29 thoughts on “Kanske lite förutsägbart…

  1. En bok är alltid en bok… och två böcker är definitivt dubbelt så många! Jag hoppas också att valen blev de rätta.
    Ha nu ett riktigt trevligt kalas!

  2. Snygga paket……..Jag och en av sönerna har varit i stan idag och det blev ett halsband…retro

  3. Jag köper nästan aldrig böcker, men ser fram emot när vi har byggt bokhyllor så jag får sätta upp dem jag har.

  4. Jaaaa, måndag e de jobb igen..såååå jobbigt ;P

  5. Hon blir säkert superglad för böckerna! Hoppas att ni får nåt supersmarrigt att äta!

    Sv: Nja, jag hade nog känt mig som en häxa i en hellång svart klänning…

  6. Sv: Usch vad trist! Det är ju tyvärr så att alla operationer har en viss risk för att det går snett även om det är en ”simplare” operation.
    Men förr var det ju större chans att överleva utan läkarhjälp än med….

  7. Jisses, vilket snyggt inslagspapper! :) Och en ny bok är aldrig fel! Själv köper jag bara pocket, men visst är det kul att få en ”riktig” bok!
    Ha en trevlig kväll!
    Kram

  8. Jag gillar pappersböcker. Något att hålla i och man får bläddra. Dom flesta kör ju med läsplattor nu :( Kram

  9. Hej, Znogge!
    Trevligt att din svärmor tycker om att läsa böcker. En bra present och så kan man ju alltid låna dom själv framöver ;-)
    Omslagspappret är som en present i sig, så läckert så och lite retrostil!
    Läsplattor i alla ära, men en riktig inbunden bok slår allt!

    Melodifestivlens deltävlingar tittar jag inte på, men i kväll är det väl den sista och kanske det blir en liten titt för att vara informerad och kanske även blir det en anledning till att gny och gnälla ;-)
    Önskar dig en trevlig kväll!
    Kram, Agneta

    • Jag gillar verkligen pappret som jag köpte på Willy’s. Ska se om det finns fler av samma sort. Böckerna blev till belåtenhet och det blev en trevlig kväll. Hoppas du haft det samma!

      Kram

      • Willy’s ligger här också och jag ska ta mig katten se till att få hem några rullar av den sorten om det finns. Tänk så trevligt att öppna en kökslåda t.x. med det vackra retropappret i botten…eller på annan plats eller som omslagspapper till mycket!Borde ta mig katten lägga det som skydd på kryddhyllorna som jämt är smutsiga, bara till att byta ut pappret. Nu har jag lagt handdukar i lämplig färg, bara till att tvätta :-) Hatar att göra rent dom hyllorna som är av furu dessutom och konstant feta… :-(
        Nattiskramen

        Pappret är läckert så finns det ska jag köpa någon rulle! Kryddhyllan är en styggelse. Vår sanerades för några veckor sedan och det var inter roligt jobb…

        Kram och sov gott!

  10. Jag blev så sugen att köpa en massa titlar idag men det stannade vid Morbergs kokbok. Hade en period när jag hamstrade böcker men har sansat mig numera.
    Hoppas du har, har haft en trevlig kväll.

    • Jag köper inte så många numera utan lånar lika gärna. Fast när det gäller en kokbok vill man gärna äga den själv.

      Trevligt och got jag. Det samma hoppas jag?

  11. Så Znogge – få hör nu…..
    Vem skulle ha vunnit mello ikväll?

  12. Alla goda ting är tre!;) Hoppas du hade en trevlig kväll! Kram!

  13. reaböcker byter dom inte, stod det på skylten….

  14. Anders lånar böcker till iPaden via biblioteket.se. Eller rättare sagt, han GJORDE det innan jag fastnade i wordfeud ;-)

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 38 andra följare

