Varde ljus…

…och så blev det! Snabbt som blixten. Ljusnätet föll Husse i smaken för det enda som behövde göras var att drapera det över fågelbogranen. Snabbt, enkelt och snyggt! Med ett enkelt handgrepp. Kunde inte bli mycket bättre.

Fast grannarna, våra stackars grannar, såg mycket matta ut och undrade nog vad som farit i oss. Men vissa saker får man bjuda på. Vi blir lika matta när de tvättar bilarna i tid och otid. Men det vet väl alla att en man som tvättar bilen ofta har ett dåligt sexliv. Har nog sagt det tidigare… Men vissa sanningar tål att upprepas ;-)

För övrigt känner jag mig ganska så splittrad. Jag ska jobba idag, packningen är inte klar och en mildare form av resfeber börjar infinna sig! Men det ordnar sig nog. Struktur, en sak i taget och en genomtänkt avprickningslista kan styra upp det mesta!

För övrigt fungerar inte internet hemma så lite ur baland blir man allt!

Måndag, nu kör vi ;-)

Categories: Uncategorized | 20 kommentarer

Inläggsnavigering

20 thoughts on “Varde ljus…

  1. Morrn Znogge. Ja det blev så fint det där Ljusnäten är ju väldigt populära
    nuförtiden Ett och annat finns här i byn med .Jag skall köra min julbock som vanligt och lite ljus i krukan på farstubron Åh har ert internet brakat ihop det är frustrerande verkligen man blir ju som blind då på något vis,
    Kan tro du ha resfeber det närmar sig ju så det är säkert normalt,,,Ha det bra denna regniga mörka dag Hu.

  2. fidolina

    Hehehe…har aldrig hört det där om bilen förr :-) Har en i släkten som är jungfru & smått ”pedant” som i alla år tvättat bilen minst en gång i veckan och bytt ut sin trofe (bilen) titt som tätt…tanken att det skulle vara något ”fel på deras sexliv” har aldrig slagit mig, men det hör ju till de saker man inte lägger sin ”näsa i blöt” om man nu inte blir tillfrågad ;-)
    Btw vilken tjusig slinga du fick tag på!
    Ha det! Kram!

  3. Ha, ha så då behöver inte vi skämmas som inte tvättar mer än ett par ggr om året (bilen alltså, fniss) ;)
    Hoppas ni får en härlig semestervecka!! Här vankar jag fram i min snedhet väntar på att sjukgymnasten ska höra av sig..

  4. Jag vill också ha resfeber och ljusnät :)

  5. Ljusnäten måste ju vara rätt tacksamma, än de ljusslingor som finns. Bara till att slänga ut, en slinga står man ju gärna och ändrar lite med ljusen och så.
    Har själv vissa funderingar på att vilja ha ett sådant ljusnät i äppelträdet, men tror inte jag får med sambon på detta arbete ;)

    HA en bra måndag!

  6. Nu tändas tusen juleljus i alla vrår av landet :-) Jag retade mig otroligt på att två lampor i mitt ljusnät pajat – jag vet bara inte vilka två eftersom hela sektioner slocknar! Blä!

  7. Ljusnätet såg fint ut! Vi har satt upp våra idag och kollat att de fungerar.
    Lycka till med packningen. Lite resfeber hör ju till och är bara trevlig.
    Kram

  8. Hmmm, jag har en väldans smutsig bil.

  9. Såg ju himla mysigt ut det där :-)

  10. Herregud vilket sexliv jag måste ha…bilen är inte tvättad sedan i juli ;-)

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 38 andra följare

