Daily Archives: måndag, november 15, 2010

En summering av dagen…

…ser ut så här:

  • måndagen här igen
  • helt ok på jobbet
  • en tur till stora staden för badskor och lite annat
  • hemarbete i högvis…

…vilket gjorde kvällen kort men intensiv!

God natt från mig!

Categories: Uncategorized | 6 kommentarer

Tänkte vara förutseende…

…nog och ordna badskor innan vi åker. Denna gång räcker det inte med flipflopar utan nu ska de sitta fast på foten. Förmodligen finns det att köpa på plats men ibland kan det vara skönt att ha vissa saker ordnade.  Just av den anledningen ska solkräm också införskaffas. Med hög faktor för det är onekligen ett tag sedan man var på playan…

Vädret då?

Tja inte helt fel så här långt…

Categories: Uncategorized | 29 kommentarer

Jag följer uppmaningen…

…och planterar ett träd i Nepal. Det blir nog mer än ett. Kanske en liten dunge. Men jag gör det så gärna.

För den som planterat ett träd har inte levt förgäves.

Så får det bli. Några träd till min vän.

Nu kilar jag till jobbet så ha en fin dag!

Categories: Uncategorized | 30 kommentarer

Blogga med WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 38 andra följare