Daily Archives: onsdag, november 10, 2010

Tre alternativ återstår…

…och beslutet närmar sig.

Vi har inte mycket tid på oss…

Categories: Uncategorized | 10 kommentarer

Mot hovleverantören…

…för här ska det bunkras upp.

Skåpen är tomma, döttrarna kommer på middag så något gott ska det bli. Tyvärr har jag ingen inköpslista så jag kan redan se ett visst scenarium framför mig. Dessutom är jag hungrig vilket ytterligare förstärker min inre bild av dagens storhandling.

Det var i alla fall skönt att simma i morse. Jag tor att jag behövde den fysiska aktiviteten för att koppla av ordentligt. Visserligen retade jag upp mig lite på slutet. Det dök nämligen upp en ny bekantskap. Personen i fråga som var iklädd grodfötter, simglasögon samt handskar fungerade som en levande vågmaskin… Sådant föll inte i god jord hos oss ”stammisar” kan jag säga.

Men kvinnor kan…

Categories: Uncategorized | 20 kommentarer

Ett och annat…

…kan vara på gång!

Hoppas återkomma i ärendet snarast…

Kan inte säga mer just nu mer än att gårdagen var intensiv. Så pass intensiv att jag somnade som bedövad och knappt kom ur sängen i morse.

Men upp skulle jag för simningen väntar och en del plikter att klara av under dagen. För önsdagen är här vilket dessutom innebär storhandling och finbesök i kväll.

Äldsta fröken kommer hem på middag så jag misstänker det blir en del pladdrande… Men nu är det överväxel som gäller!

Ha en fin onsdag!

Categories: Uncategorized | 36 kommentarer

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com. Adventure Journal-temat.

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 38 andra följare